donderdag 29 januari 2009

Nieuwe stofkes!

Vanmiddag vond ik deze prachtige stofjes in mijn brievenbus. Ik bestelde ze bij Noeks. Ze komen dan wel van NL maar de verzendingskosten vielen reuze mee en de service was goed. Een aanrader dus!
Ik bestelde 2 bandjes; een met roodkapje en een met een bambi. Het appelstofje van Michael Miller vind ik geweldig! Ik kan niet wachten tot de rode appels er zijn!
Ik heb nog geen idee wat ik met de stofjes ga aanvangen, voorlopig vind ik ze nog te mooi om in te knippen.

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Leuke link ook: ga ik zeker ook eens bestellen. Een vraagje: ik krijg alleen stoffen te zien van Amy Butler: is dat omdat er momenteel geen andere zijn of doe ik iets verkeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn veel meer stofjes te koop op Noeks! Je klikt eerst bovenaan op de knop 'stoffen' en dan ietsje lager ook nog eens op >>stoffen<<. Dan krijg je links een kolommetje met designers. Als je dan op een naam klikt dan krijg je het aanbod.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk om dit te lezen, zei ze stralend ;)
    Fijn dat het goed bevallen is en de rode appeltjes zijn binnen! Over een maandje verwacht ik alle 3 de kleuren op ruime voorraad binnen.
    Ik zie de reactie van An, die middag ging er iets mis met de site, inmiddels werkt alles weer naar behoren.
    En ik kom zeker eens kijken wat je ervan gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen