donderdag 22 januari 2009

Dreft

L: "hihihi"
S: "ja zo, en nu wrijven"
S: "hahaha"
S: "da's grappig al die bubbels"
L: "ja mubbels"

Dat is de conversatie van mijn gebroed die ik vanmorgen opving.

Ik was de ontbijttafel aan het opruimen toen ik de pret vanuit de keuken hoorde waaien. Verdacht vond ik. Dat is het altijd als de dames té veel lol hebben.
Toen ik mijn hoofd om de hoek stak zag ik 2 zieke (ahum) meisjes in pyjama en een lege fles Dreft. Oh ja en ook nog schuim en een vettig vloerke. Ik kon amper mijn lach onderdrukken en dat hadden de dames ook wel gezien. De smeerpoetsen vlogen meteen het bad in, met lekker veel schuim.

3 opmerkingen:

  1. O. heeft gisteren een vrouw met een 'dekentje op haar hoofd' gezien. Aan 't Rabot zo ergens ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha. Doet me denken aan mijn broertje die enkele jaren geleden eens in Gent kwam logeren op mijn kot. Hij was toen een jaar of 6 schat ik en toen we op de bus stonden te wachten keek hij nogal raar. Hij vroeg toen waarom er in Gent zoveel nonnekes woonden :-D

    BeantwoordenVerwijderen