woensdag 14 januari 2009

Negen jaar.

negen jaar

Negen jaar geleden stopte de wereld even met draaien. Dat kwam door een lieve kus naast de regenpijp van ons stamcafé. Ik had een kneep in mijn arm nodig om te beseffen dat het echt was. Nu liggen de tijden van duikbrilletjes (waarmee we stiekem naar elkaar keken tijdens het zwemmen), de ellenlange liefdesbrieven (hij op kot, ik thuis...tot wel 18 pagina's!!!) en de liefdevolle knutselwerkjes al even achter ons. Maar even mijmeren en stilstaan bij de 'ons' van toen en vandaag maakt me warm.


Foto: 1. flamingokaartje, 2. kleien ventje van het lief voor mij, met echt borsthaar, 3. weer een knutselwerkje van het liefke voor mij, 4. door mij versierde omslag voor een liefdesbrief, 5. gekraste kus die ik maakte in een oersaaie P.O.-les, 6. achttien pagina's liefdesbrief, 7. drankbonnetje van de scoutsfuif waar het liefke pintjes tapte, 8. liefdesbriefrol, 9. beetje schrijven, beetje helpen...om het gemis te dragen, 10. schol!, 11. met gekke knipsels opgefleurde brieven, 12. een krul van het liefke ingepakt in een Bultrock-flyer.

Zo, en laat nu die bubbels maar komen! Schol!

3 opmerkingen:

  1. Had op zappy al gemerkt dat de geboortedata van onze dochters nauwelijks een dag (en een jaar),nl 070206 en 020408, verschillen...blijkt ineens dat ook het zalige 'eerstekus-'hetisaan'moment' maar twee weken verschilt... op 020209 zullen wij 9 jaar samen zijn en ook net 1 jaar getrouwd!!
    Proficiat voor ons allemaal dus, en zeker ook voor het jonge vrouwelijke 'geweld'!!!
    Lore

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2000 was een zéér liefdevol jaar! Inderdaad, proficiat voor ons allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schoon!!! Ik vind verhalen over prille verliefdheden altijd zo heerlijk om te horen! En die cadeautjes! Geweldig!
    Geniet van jullie samenzijn, en ik wens jullie nog veel mooie jaren!
    Erynn

    BeantwoordenVerwijderen