maandag 14 september 2009

De Vermiljoenshop!

Mijn maatje heeft een gloednieuw winkeltje. Een stoffenwinkeltje dan nog wel!!!
Kijk eens rond en kwijl!

Mooie mooie designerstofjes heeft ze, ik ben vooral fan van deze hanen! Zo'n tof stofje voor jongens!



En deze zijn ook al zo mooi:

Is die donkerblauwe met bloemen niet de meest ideale stof voor een rok?!
En die Koi-stof is volgens Vermiljoen helemaal iets voor Lili, jammer dat het kind een uitpuilende kleerkast heeft he.

Ik ben heel content!

Overigens ben ik vlijtig aan het naaien. Al verschillende projectjes. En ja hoor, dat gaat supergoed met die nieuwe machine. Maar de reden waarom er hier zo weinig op verschijnt is dat er elke keer iets tussenkomt waardoor het nog niet blogklaar is. Zoals bijvoorbeeld een tiental vleugelvijzen die plots spoorloos zijn (en die mijn dochters eerlijk waar zeker niet hebben gezien...yeah right), of een dilemma over waar er een bepaald knoopsgat moet komen en waar de knoop, of een hersenbreker aka het kruis van een broek dat normaal toch zonder gat is niewaar?
Maar u hoort het, eens die onbenulligheden van de baan wordt er hier weer gepost gelijk de postbode. Ahja.

7 opmerkingen:

  1. leuk nog een stoffenwinkeltje... staat meteen bij mijn favorieten.
    En tja misschien moet je eens het spelletje "zoek de vleugelmoeren hier in huis en tuin" spelen. Wie er de meeste vindt krijgt een dikke knuffel als beloning hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik doe mee met De Hoogmis Van De Onafgewerkte Projecten: ik zit ook maar trivialiteiten te posten op de blog, omdat er menig kledingstuk te groot - te klein - zonder knopen - zonder rits op afwerking zit te wachten. De pas bestelde stofjes bij Vermiljoen maken het lijstje 'ooit eens' alleen maar langer... En ik moet toegeven dat die koi's perfect passen bij jouw 'verboden te voederen' en dat je dus bijna moreel verplicht bent om je collectie stof met de vissen uit te breiden. :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die blauwe met bloemetjes is bij mij ook voorbestemd voor een rok,waarschijnlijk met rood zigzagbandje ofzo.'t Keukenmeisje heb ik ook besteld,maar daar heb ik voorlopig nog geen plannen mee...jaja...'t is weer vol spanning wachten op POST!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bij mij ook voorbestemd voor een rok. ;-) dankje voor deze post, MM, ik moet zeggen dat ik in alle geval heel benieuwd ben naar de creaties van iederen met de stofjes die nu, bij de vleet (!) besteld worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo schoon, zo reclame voor vriendjes!
    Maar ze is dan ook helemaal terecht, het is een fantastische stoffenkeuze.
    En de hanen zijn inderdaad de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi allemaal...jammer dat ik totaal niet kan naaien :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vleugelvijzen??? Wat ben jij aan 't maken? Ik ben weeral curieus :-)

    BeantwoordenVerwijderen