zaterdag 6 augustus 2011

Dat het hier stil is. Hier he, het echte leven is luid en intensief dezer dagen.

We spelen weeral op straat, zigzaggend tussen de druppels.

de meisjes

Stella

Astor

Lili

En we doen van stoelendans maar dan met onze slaapkamers. Deze en deze kamer bijvoorbeeld zien er al totaal anders uit. Dat brengt keiveel rotzooi met zich mee. Zaagsel en plamuursel enal. Gordijnenstikkerij ook. Jak en blegh seg. De inhoud van de slaapkamers staat overal en nergens. Ik vind niks meer terug, en al zéker niet mijn naaimachien (en we sliepen een paar nachten met z'n allen op 1 kamer. Vreselijk, zo als enige normale slaper naast een tandenknarser, een snurker, een luide dromer en een nachtelijke drinkebroer).

8 opmerkingen:

  1. heb jij ook nog geen doorslaapnachten? het zou me plezier doen :-) veel succes met de verhuis/opruim nog, hopelijk is het einde snel in zicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik leef met u mee ,oke?
    van een slechte nachtrust hebt ge nog meer ochtendhumeur zekers(hopelijk lees je dit niet in de ochtend! : )
    groetjes
    Marie-Lu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol, die laatste zin! Kben wel al keibenieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het helemaal, we vluchten ook naar buiten of boven want hier beneden hou je het slechts met stofmasker vol! Binnenkort een mooie nieuwe living - daar droom ik onderstussen maar van om 't vol te houden - hou vol - een lotgenoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat lijkt me reuzegezellig, zo'n speelstraat. ;)
    Wat de nachtelijke drinkebroer betreft: dat pikt na een paar maand hé. Maar zie, wij zijn er hier een anderhalve maand vanaf en ik zou alweer heimwee krijgen... :)
    Succes met de interne werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wij testen binnenkort ook eens het met-z'n-vieren-op-één-kamer-slapen uit, ik hoop dat het beter meevalt dan bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vond kamerstoelendans als kind vroeger wel iel plezant. zelfs ondersteboven in mijn bed slapen vond ik al geweldig :). maar met z'n allen op één kamer, dju, dat heb ik nooit meegemaakt! in de tent wel elke jaar meermaals, dat telt misschien ook. succes in ieder geval met het terugvinden-oprommelen-zagen-melen-naaienzondermachien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's van uw kindejes. Daar mag je best fier op zijn ( spreek een klein beetje Belgisch, omdat ik veel Belgische collega's heb. Plezant volk haha ).
    Vorig jaar met mijn lief naar Gent geweest. Ben veliefd op je stad. Wat een romantische plek om te wonen ?

    BeantwoordenVerwijderen