woensdag 27 mei 2009

Kennis geneest


Kent u Artsen zonder vakantie?

Vierhonderd artsen en verpleegkundigen werken tijdens hun vakantie gratis in Afrika. Ze leiden er hun Afrikaanse collega’s op aan de operatietafel, op de ziekenzaal of in het labo. Fotografe Griet Hendrickx, een vriendin van mij, ging een tijdje geleden met hen mee naar het gebied van de Grote Meren en maakte er deze foto-reportage. Aangrijpende maar hele mooie foto's.

De foto's in deze blogpost zijn allemaal van de hand van Griet. Meer van haar talent vind je hier en hier!

7 opmerkingen:

  1. Echt een mooi project. Ik kende het nog niet.
    Volgend jaar ga ik verpleegkunde studeren.

    Grote droom is om ooit te kunnen helpen bij zulke projecten. Misschien wat onrealistisch, maar als het kan: graag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via google op je site gekomen en blijven plakken door je heerlijke zelfgemaakte creaties.
    Naaien staat al heel lang op mijn 2-do-list en door het geen wat jij maakt en je eerder gelinkte rokjeshandleiding heb ik nu ook mijn eerste rokje gemaakt!
    Binnenkort eens kijken of ik je zonnehoedje ook kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen