woensdag 3 april 2013

6 jaar

Mijn Lili wordt vandaag zes jaar. Zes jaar en dat heeft al twee snijtanden gewisseld, leerde zichzelf lezen en schrijven, en gaat al zes lange dagen op scoutskamp. Ik kan haar niet eens drie verjaardagszoenen geven want ze komt morgen pas terug. Oh wat mis ik mijn dochters!

Ik naaide snel een cadeautje in elkaar, een kleinigheidje dat ze vandaag zal krijgen van haar grote zus die ook mee is op kamp.
een paard met obesitas

een paard met obesitas

een paard met obesitas

Het werd een paard met obesitas, maar wel in een schoon petit panneke! Het is klein maar o zo knuffelbaar!
Ik gebruikte deze tutorial, die eigenlijk bedoeld is voor een reuzegroot knuffelpaard. Ik hoop dat ze de laatste kampnacht heerlijk droomt met haar knuffelpaard bij in haar slaapzak.

Lili pasgeboren:
Lili 3 seconden oud

Lili 1 jaar:
Lili
Lili 1 jaar

Lili 2 jaar:
Blij
jarig!

Lili 3 jaar:
Lili in vijf gezichten
Lili °03.04.2007

Lili 4 jaar:
Vier!
Lili

Lili 5 jaar:
Lili 5 jaar
Lili 5 jaar
Lili 5 jaar

37 opmerkingen:

  1. Een heel schoon petit panneke....en't obese knuffelpaard mag er ook best wezen hoor!
    Proficiat Lili.....!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verjaren op kamp, dat was vroeger dagelijkse kost bij mij. En pakjes zijn dan heel fijn! Hopelijk komt ze vuil thuis, want dan heeft ze zich vermoedelijk geamuseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkige verjaardag voor Lili!
    Haha, een knuffelpaard met obesitas, een gezellige dikkerd dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zal blij zijn met haar knuffelpaard. Gelukkige verjaardag Lili!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Lili!
    Het zal een extra groot feest zijn als ze terug thuis zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hiep hiep hoera voor lili!!Dat zal wel dat je je kleine meid mist! Leuk al die foto's, mijn dochtertje is van hetzelfde geboortejaar. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, wat een schattig meisje! Ze ziet er zo lief uit! Een heel gelukkige verjaardag, Lili!! Dat je mama je maar snel weer in haar armen mag sluiten! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dikke proficiat!
    het is een prachtdochter Stien!
    en dat paard is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nen dikke hipperdepiep hoera voor da schoon meiske!
    heerlijk da knuffelpaardje, Lili zal r deugd van hebben!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dikke proficiat met je verjaardag, Lili!!! Ze wordt ieder jaar een beetje meer een meisje-meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke foto,s van knap meisje,gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Leuk al die foto's op een rij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat 'n knappe madam hé! Cool paard!
    Hier wordt de kleine Lily vandaag 3 jaar (en heb ik ze godzijdank nog een hele dag bij mij :-))!
    Vier dubbel en dik als ze terug is!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Maar wat lijkt me dat moeilijk; een verjaardag zonder dat de jarige er is! Je hebt wel een mooi kado gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ken het gevoel van dochters missen, ik heb er 3 en op kamp gaan dat was vooral de eerste keer heel moeilijk voor de mama! Nu zijn ze 19, 18 en 14 en ze gaan nog steeds op kamp : klein kamp, tentenkamp, buitenlandskamp, bouworde, ... . De oudste dochter is nu leidster en vindt het nog altijd even leuk. Toen ze jonger waren, werd er tijdens die kampdagen verbouwd, geverfd,... . Nu gaan Peter en ik een paar dagen weg. Wat een knappe meid, die Lili. Hoera voor Lili!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie reeks van je jarige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hiephiep voor Lili! Chapeau dat ze nu al op scoutskamp durft, en dan nog wel op haar verjaardag. Gelukkig zijn daar ook cadeautjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo'n schoon kind dat dat is. Proficiat en genieten als ze thuis komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gij hebt echt zo'n prachtige dochter !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk om zo al die foto's achter elkaar te zien. Het wordt al een hele dame zo! Mooi paardje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. GEFELICIFLAPSTAART voor jullie allemaal! Super die foto's zo achter elkaar, kleine meisjes worden groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schoon prinses en het wordt alleen maar beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie meid!! De tijd gaat soms echt te snel he!! Hopelijk is ze gauw terug voor je dikke knuffel! Ik vind je paard heel cool, niet zo'n suikerzoete knuffel maar een stoer petit-pan-paard :-)
    Hip hip hoera voor Lili!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ZES jaar al! Dat lijkt zo groot! Hiep hiep hoera voor Lili!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd hoor! En het weerzien zal dan straks des te zoeter zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En wat een prachtige dochter!
    En wat een sterke mama! Mijn dochtertje wordt volgende maand 6, maar ik denk dat ik iets aan mijn hart kreeg als ze zes dagen weg zou zijn!
    Want hoe groot ze al zijn, het blijven toch onze kleine prutskes he!
    HIEP HIEP HOERA voor Lili!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog van harte gefeliciteerd met je mooie meisje.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een knap kind en wat een dik paard :P. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een schattige dochter én een schoon paard!

    BeantwoordenVerwijderen