vrijdag 26 september 2014

In de badkamer

Vandaag deed ik van fotoshoot in de badkamer, in de spiegel dus met de camera voor mijn gezicht. Zo wat verstoppen af en toe is geruststellend.

In de badkamer

En waarom ik dat deed? Om mijn nieuwste maaksel te tonen. Een top in tricot met aangeknipte mouwen. Eenvoud en gemakzucht en al.

In de badkamer

Slechts twee panden. Mouwen en hals zijn omgezoomd met de tweelingnaald en de onderkant is afgewerkt met een dubbelgevouwen boord.

In de badkamer

In de badkamer

In de badkamer

De stof komt van bij De Strik in Ledeberg.
Het patroon tekende ik zelf op basis van een t-Shirt. Zoals de Tante het doet, ongeveer.

In de badkamer

Ziezo nu zijt ge eens in mijn badkamer geweest he!

16 opmerkingen:

  1. I like eenvoud en gemakzucht en al. I like a lot!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snel klaar-projectjes... Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien dan wel easy peasy, maar zooo geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon in zijn eenvoud jong. Keischattige vogel-tegel, ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moi mooi! Shirtje, badkamer en de fotografe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof! Je was mijn eerst bezochte blog ooit en ik terug komen kijken voelt altijd als thuiskomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi, Stien! Simpel, maar mooi. Ik pin! (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel tof, eenvoudig, maar op ongelooflijk veel te combineren! Wil ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh schoontje zeg! Ik denk dat ik die stof trouwens al eens kocht in rood en er een kleed uit maakte voor Mila :)

    BeantwoordenVerwijderen