dinsdag 26 augustus 2014

Blote voeten in de Gentbrugse Meersen

Gent heeft ook een blotevoetenpad! En dat testten we recentelijk grondig uit.



Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Blotevoetenpad

Ik heb ergens gelezen dat het pad niet toegankelijk is in de herfst- en wintermaanden maar ik betwijfel dat, het is eenvoudig te volgen (al moet je soms wat zoeken naar de gele voetafdrukken op paaltjes) en het zijn echt paadjes die je volgt dus dat moet ook te doen zijn op een Indian Summernamiddag. Aanrader is wel om het plannetje afgedrukt mee te nemen.

13 opmerkingen:

  1. Wij deden het onlangs ook: grootouders, ouders en (klein)kinderen samen op weg op blote voeten. Een afgedrukt plannetje vond ik ook een must. Maar voor de rest een super leuk pad om te doen, voor groot en klein. En eigenlijk waren onze voeten na afloop nauwelijks vuil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, en niet ver weg. Nu nog wachten op een zonnige dag want vandaag lijkt het mij niet zo aangewezen ;)

    PS: Momenteel loopt op mijn blog een give-away.
    (me-timebyseija.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mah! Zo grappig, dat ligt hier vlak achter mijn deur en ik wist er het bestaan niet van! Dank je wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, dat wist ik ook niet, zie. Tot ik vanmorgen het boekje van de stad las, en nu hier bij jou. Moeten we zeker ook eens uitproberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. altijd dolle pret zo'n blotevoetenpad!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, bij ons in de buurt moet er ook een zijn.... dat gaat nog op het lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er gezellig uit!
    bedankt voor de tip! dit gaan we zeker doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Recentelijk? Als in: toen het nog mooi weer was? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn! Het beste gevoel ooit, vind ik, blote voeten in gras-met-dauw. Maar modder kan ik ook hebben. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende foto's. Mooi om zulke natuurkinderen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen